Reklamační podmínky

Zde naleznete Informace jakým způsobem reklamovat nebo vrátit zakoupený produkt v našem eshopu.

Vrácení zboží

  • Pokud zjistíte, že s dodaným zbožím jsou jakékoliv problémy a nejste s nim spokojeni, dejte nám to prosím vědět písemně, telefonicky na tel. číslo +4220777009945, emailem nebo pomocí SMS nejpozději do 14 dnů od doručení zboží.
  • Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete ho vrátit a získat zpět zaplacenou částku mimo nákladů na dopravu.
  • Po použití nebo opotřebení zboží nemůžeme zboží převzít zpět a zákazník je povinen zboží si ponechat.
  • Pokud vám bude doručena poničená zásilka obraťte se na dopravce, Little Bell s. r. o. nezodpovídá za kvalitu přepravy.
  • Za nesprávné objednání produktu a tím spojené náklady zodpovídá zákazník.
  • V případě dohodnuté refundace: Náhrada bude provedena okamžitě. Může to trvat až 28 dní, než se zobrazí ve vašem výpisu.

Reklamace

Odeslání reklamace

  • Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačen nápis REKLAMACE.
  • Pokud v jednom balíku bude více reklamovaného zboží, je nutné zřetelně označit reklamované zboží uvnitř balíku. Je nutné přiložit doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji viz příloha 1.

Průběh reklamace

  • O průběhu celé reklamace budete informováni automatickými maily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

PŘÍLOHA Č. 1 - FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

Adresát:               Little Bell s. r. o. Tyršova č.ev.69, Dobřichovice 25229   

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: 

 

Zpět do obchodu